[O1] ocena błędów 1.8T AUM.

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • Gregory98
    Drive
    • 2011
    • 54

    [O1] ocena błędów 1.8T AUM.

    Zamieszczone przez MaArek77
    I kolejna rzecz którą sugerujecie że najlepiej autostrada jeździć 120-130 km/h bo wyższa prędkość juz filtra nie opróżnia a zapcha.
    Sprzyjajace warunki to predkosc obrotowa miedzy 1800-2500 obr/min a ile to jest na autostradzie to sobie kazdy odpowie. Moze dlatego w innym temacie pisze, ze przelozenie w 1.6TDI jest beznadziejne :lol:
  • skalar
    Rider
    • 2010
    • 575

    #2
    [O1] ocena błędów 1.8T AUM.

    oto błędy które dziś mi się pokazały.
    to że do wymiany napinacz i łańcuch rozrządu to wiem.
    Załączone pliki

    Komentarz

    • rOBERTO795
      RS
      • 2009
      • 3465
      • Octavia III (5E3)
      • CHHB 2.0 TSI RS 220 KM

      #3
      zrób logi
      OI 1,8T 4x4 I-sze 1,8T w Polsce z K04-TFSI (3XXKM 4XXNm )

      DIAGNOSTYKA VAG - CHIPTUNING zapraszam. 791-603-634.

      http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=29138

      Silnik i skrzynię smaruje MILLERS.

      Komentarz

      • skalar
        Rider
        • 2010
        • 575

        #4
        Zamieszczone przez rOBERTO795
        zrób logi
        po wymianie napinacza i łancucha bo strasznie chałasuje na rozgrzanym silniku wiec i tak go wymieniam.

        Komentarz

        • norad
          Drive
          • 2010
          • 46

          #5
          o błędzie 17705 pisałem tutaj...

          http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=78949link

          Komentarz

          • Geralt
            Rider
            S_OCP Member
            • 2007
            • 589

            #6
            Zamieszczone przez skalar
            po wymianie napinacza i łancucha bo strasznie chałasuje na rozgrzanym silniku wiec i tak go wymieniam.
            gdzie jest łańcuch w AUM :?:
            bo jeśli chodzi o rozrząd wymieniasz pasek co 120 000km (według książki bodajże co 180 000)
            pozdrawiam
            Adam W.

            Komentarz

            • skalar
              Rider
              • 2010
              • 575

              #7
              Zamieszczone przez Geralt
              Zamieszczone przez skalar
              po wymianie napinacza i łancucha bo strasznie chałasuje na rozgrzanym silniku wiec i tak go wymieniam.
              gdzie jest łańcuch w AUM :?:
              bo jeśli chodzi o rozrząd wymieniasz pasek co 120 000km (według książki bodajże co 180 000)
              a jest po drugiej stronie dokladnie to nastawnik faz rozrządu.składa się z łańcucha i nastawnika-napinacza.siada przy ok 200000 km.

              Komentarz

              • Geralt
                Rider
                S_OCP Member
                • 2007
                • 589

                #8
                ok - nie wiedziałem - mam nalatane ~264000 i jak dotąd wszystko ok (być może wymienił poprzedni właściciel przy dużym przeglądzie z wymianą rozrządu przy 182000km)
                pozdrawiam
                Adam W.

                Komentarz

                Pracuję...